torsdag 6. november 2008

Stolt kone:-)

I går kveld, onsdag altså, ble Fotballgallaen 2008 arrangert, i Drammen teater. Alt som kan stå og gå av kjente fjes fra norsk fotball var der - og så jeg. Det hadde seg sånn at alle som var nominert til en pris var invitert, og siden Geir var nominert til den gjeve prisen Årets trener fikk jeg være med som ledsager. Uvant tittel i grunnen, men tittel skaper jo folk så da er det vel det jeg er. Det var spennende å se hvordan et TV-show lages, det er mye som skal klaffe på en gang, og en litt kinkig lyd-feil gjorde at jeg tror TV2 er glad det ikke var direktesending!
Men-over til det sportslige, eller det høytidelige eller hva man skal si - det var altså utdeling av en rekke priser, og flere fra Røa var nominert, og jammen ble det ikke noen priser også!

Det var stort for Geir og meg at han ble kåret til Årets trener, sammen med Jan Jønsson, som Geir flere ganger har sagt at han beundrer! Det er iallfall en stor anerkjennelse av Geir, og av damefotballen, at en dametrener får en sånn pris. Og jeg synes det er fortjent - jeg vet hvor mye tid, krefter, tankevirksomhet, planlegging, detaljer, telefoner, samtaler, engasjement, følelser, ønsker, glede, frustrasjon, utfordringer, stolthet, ydmykhet osv som ligger bak fra Geir sin side. 12 år som trener, med gode resultater bør bli lagt merke til - og det ble det! Hvis dere vil se takketalen hans kan dere se den her.

Vi gjerne også gratulere Guro med pris som årets angriper og ikke minst årets spiller i Toppserien, fantastisk morsomt - og selvfølgelig fortjent! Guro er jo fotballgal, og digger spillet, og da er det så hyggelig å bli berømmet. En mer positivt og treningsvillig jente er det ikke lett å finne, selv om det faktisk finnes flere av dem i Røa:-). Sesongen til Guro har iallfall vært strålende, med 17 mål, bra spill, mye smil, OL osv osv.

Som dere skjønner ble det en fin kveld, for meg var det så mye kjente ansikter at jeg nesten ble litt svimmel, Geir var utenpåsæsjæl happy, så alt i alt en opplevelse!

4 kommentarer:

AstridVU sa...

Igjen; GRATTIS til Geir og ikke minst - til DEG! :) Vakre frue der du satt... Ledsager, mener jeg. Men, jeg savner kjendisbildene, Godings! Eller glemte du stalker-genet ditt igjen hjemme?

HR23 sa...

Har du tid til dette også......? Jeg rensker bakhodet for flotte oppskrifter på noen fantastiske småkaker. Kommer etterhvert......

Goda, eller Kathrine om du vil:-) sa...

Haha, ja, glemte at skulle være stalker der for en stakkars stund....ble jo helt satt ut selv, det var kjente fjes overalt:) men jeg kan rapportere om at det ikke skjedde noen skandaler, iallefall ikke som jeg så, maten var ikke så veldig god, Drillo er en tørrvittig type (jeg lo meg skakk), og han tryllekunstneren irriterte meg, to av triksene har jeg gjennomskuet, men det tredje. der Davy Watne kommer opp an eske er bare veldig veldig irriterende godt utført.

AstridVU sa...

Yeah, da er det bare å booke en playdate snart, sånn at jeg kan få vite hvordan disse trylletriksene utføres! Irriterende greier...