fredag 7. november 2008

Jeg fant, jeg fant.....!

Sitter her og leser litt på nettet dagen før cupfinalen, og se hva jeg fant! Jammen stikker ikke Fredrik seg også frem!

Og ikke nok med det - her kan dere se premiere på Røas cupfinalesang - garantert en hit, iallefall på morgendagens fest på Frokostkjelleren!
Vi, altså Fredrik og Herman og jeg gleder oss til imorgen, og ønsker alle jentene lykke til! Vi heier på dere uansett!

Også må vi ikke glemme at Kristine har
bursdag imorgen!

Hun feirer sin 32-års dag på midtbanen under cup-finalen,og jeg håper hun ønsker seg NM-gull i bursdagsgave, og at hun får det!

Nå er det ikke så lett å se at det er bilde av Kristine i dette hjulet til venstre, derfor får dere en nærmere titt her!

Kristine er forresten mammaen til Markus som var nevnt her tidligere, blant annet fra cageball!
Og i tillegg til å være en nær og kjær venn er hun og Thomas og Markus nesten naboene våre, så er det sagt:-)


1 kommentar:

AstridVU sa...

Psssst: Se helt nederst i denne artikkelen http://www.dagbladet.no/sport/2008/11/08/553275.html :) Nå er det kanskje flere som stemmer på deg som Årets FotballKone, hehe!