fredag 21. november 2008

32 år og like blid!

Så var det gjort, jeg har fylt 32, og føler ingen stor forskjell! Det er jo et litt høyere tall, og jeg synes jo i utgangspunktet tiden går ganske fort, men denne perioden av livet er spesiell med barnas utvikling, jobb og kunnskap, nye bekjentskaper, og sånne ting som at mommo døde og jeg er nest eldste generasjon sier meg jo at jeg blir eldre! en det gjør ingenting akkurat nå!

Igår ble jeg da vekket på sengen med te og sang og gave. Veldig hyggelig. Geir var flinkere til å synge enn på tv heldigvis:-) Jeg tror Fredik og Herman synes det var morsommere med bursdag enn meg, og det er vel sånn det skal være! Etter jobb og barnehage tok vimed Nicolay hjem, og jeg fikk tomatsuppe og spaghetti til middag, det vil si at gutta fikk velge, og det var det de ville ha.

Så hadde vi en hyggelig stund med pynting av kake, det vil si at de tre gutta fikk pynte med sjokoladesaus, nonstop og seigmenn - og det ble litt av en kake!

Mamma og pappa kom innom, Henrik og Sebastian kom innom, og Sverre, Erik og Susanne kom innom - veldig koselig! Takk for en fin bursdag alle sammen!

Idag reiser alle guttene mine på fjellet, de skal på guttetur med Jan, Kristoffer og Andreas. De skal på Skeikampen og gå på ski! Jeg er litt misunnelig på akkurat det med skitur, fjell og snø, men dette betyr altså at jeg skal ha en helg HJEMME ALENE! Det har jeg ikke hatt på seks år, og jeg tror det skal bli en god blanding av deilig og rart. Kommer til å savne dem, men jeg tror jeg skal klare å nyte det også!

Ellers denne uka har jeg hatt en utrolig hyggelig skravlekveld med Astri og Kirsti, på Fyret på Youngstorget. Vi skravla og skravla, og det hadde gått tre timer før jeg følte vi var halvveis! Må ikke bli lenge til neste gang! Masse gratulerer til Kirsti og Finn som venter barn nummer to, veldig koselig!

Ja, det var den korte ukesopplysningen, skal nok få fortalt mer om hva denne helgen bringer, har et par go'saker på gang - men det må vente! GOD HELG!

2 kommentarer:

AstridVU sa...

Men Goda, hvor er bildet av kaka? Jeg som hadde gledet meg sånn ;) Godt å høre at du hadde en strålende bursdag, for noe annet ville rett og slett vært urimelig! Ha en strååålende helg, Godings - og husk; Om du blir litt ensom og føler deg forlatt, så sitter vi her i Etterstadkroken og venter på deg, vi :) Gullrekka fredag eller sosialisering lørdag, we're here for you darling! hehe

Goda, eller Kathrine om du vil:-) sa...

Astrid....beklager....men det kommer! Har bildet hjemme, og som du skjønner sitter jeg på jobben og blogger disse veldig jobbrelaterte innleggene:-) men det kommer! takk for invitasjon - hvis lengselen etter unger blir for stor står jeg på døra! håper Linnea er bedre, god helg! klem.