torsdag 13. november 2008

Jeg blir ikke ferdig med dette, jeg....

Etter dette innlegget lover jeg at det ikke skal være så mye Røa her på en stund.....men det var jo morsomt i helgen da jentene vant NM, og det som er det koseligste med denne klubben er alle som møter opp og heier og er i godt humør og blir glade når jentene vinner! Vi var på plass hele gjengen - vi hadde med Titti, Ellinor og Agathe, Øystein var med, mamma, pappa og ikke minst var det hyggelig at Susanne og barna tok turen inn fra Hvaler! Oscar og Anna er jo begge mine fadderbarn, og jeg skulle ønske jeg så dem litt oftere! ¨
Nå er det heldigvis sånn at besteforeldrene til Oscar og Anna bor ti meter fra oss, så hver gang de er på besøk i byen får vi iallefall sett dem!
Det hender at 90 minutter blir litt lenge for barna og sitte stille og se på kamp, men de er flinke til å aktivisere seg selv. Fredrik og Oscar satt igang en kamp bak tribunen, mens Herman og Nicolay brukte flaggene til å øve på 17. mai tog, til å fekte, til å gjemme seg under (umulig å finne dem), og til å gjøre oss rundt litt småengstelige for å få en flaggstang i hodet....
Etter kampen var over var det tid for å hylle jentene, og trofaste som vi er stod vi forrerst og ventet på Geir. Fredrik skulle få bli med han over og hilse på spillerne, og han ser jo faktisk forventningsfull ut!

Det siste jeg bare målege ut er et bilde av en blid gjeng - nemlig mine kjære lagvenninner på 7-er laget. De stilte opp leeenge før kampstart og solgte supportereffekter! De grusa Team Strømmens salgsbod, var passe pågående,blide, offensive og imøtekommende. Herlig!
Nei, nå tar jeg kvelden dere, vi har en travel fredag og lørdag foran oss - nærmere program og referat kommer! God natt!

Ingen kommentarer: