torsdag 6. november 2008

Bill. merk. Sangpedagog søkes

Man kan ikke vinne hver gang! Dette pleier vi å si til gutta når de spiller fotball eller løper eller hopper eller spiller spill osv, og en av dem blir rasende fordi han taper. Ikveld var det min tur til å si det til Geir, om enn i en veldig mye mer spøkefull tone:-)
Se på dette videoklippet. Jeg lo så jeg gråt, og selv om jeg var forberedt på at det ikke lød klokkerent var dette aldeles festlig. Geir vred seg i sofaen og holdt seg for øyne og ører, men det hjalp ikke stort! Men ingen skal si at han ikke gir alt:-) Dessuten-dette var en generalprøve, og alle vet en dårlig generalprøve gir en god finale eller hva det heter!

2 kommentarer:

AstridVU sa...

Aaaaaaaaaaaaaah, vi kommer til å bli gamle, Glenn og jeg! En god latter forlenger livet, sies det jo, og vi godt og lenge! Fantastisk bra, dette klippet må nok tas frem med jevne mellomrom :) Har det vært på tv, eller kommer det i dag?

Goda, eller Kathrine om du vil:-) sa...

Hei hei,

det var igår på tvszebra, og kommer på tv2 idag, etter senkveld tror jeg. Er det mulig....