torsdag 6. november 2008

En hel ettermiddag med tante Siri!

Jippi! en hel ettermiddag med tante Siri sa Fredrik og Herman da vi skulle til Drammen igår, og Siri var så snill at hun tok begge guttene fra klokka fire til vi var hjemme halv tolv eller noe. De fikk servert pølser, som er fast onsdagsmat hos oss, før Siri utvidet deres kulturelle horisont med å ta dem med på håndballkamp mellom Njård og Larvik. De skulle heie på Larvik, der spiller jo Karo, og ifølge Fredrik vant Larvik 36-19.
Jeg fascineres av den gleden de viser av å se på ulike aktiviteter, og at de spør om hvordan ting fungerer, regler osv. De får med seg resultatene, og skjønner hvem som har vunnet og ikke. Herman lurte på om Njård ble lei seg for å tape, de scorte jo så mange mål......og hvordan kan man egentlig tape når man scorer så mye?

2 kommentarer:

siri sa...

Alltid like koselig å passe nevøene mine:) Og når vi kom hjem fra håndballkamp var det show-time. Da begynte Grease på tv, så da ble det dansing på stuegulvet og restene fra pølsemiddagen ble brukt som mikrofon til synging:) haha....du kan tenke deg hvor mye jeg lo:) verdens søteste gutter:)

Goda, eller Kathrine om du vil:-) sa...

Det har jeg ikke hørt om! Haha, jeg ser det for meg:-) Takk for hjelpen iallefall:-)