søndag 22. mars 2009

Til minne om Primus;-(


I helgen døde Primus. Gode, rare Prim, som er den hunden jeg har kjent med aller mest personlighet. Og den første hunden jeg har hørt som virkelig pratet, og som hadde noe han skulle si. Han hadde vært syk lenge, så det var ikke så uventet, men allikevel er det rart at det ikke er noen hunder igjen i Ankerveien. Det er ikke så lenge siden Leca døde, men da var liksom Primus igjen, men idag var det ingen hund der da vi kom, og det er merkelig stille! Jeg fikk til og med sofaen for meg selv, og det er uvant!

2 kommentarer:

AstridVU sa...

Sånt er alltid trist... :(
*klem*

Thea sa...

Ååå...det var leit.
Det var jo min Viggo. Husker da han bare var noen dager gammel.

Han har det vel bedre nå, men trist er det uansett. Vil det si at det ikke er noen hunder i Ankerveien lenger?