torsdag 26. mars 2009

Brudepiketreff på sparket


Til nå har vi hatt tre offisielle brudepiketreff. Første og andre hos bruden selv, og det tredje hos brudepike Anette.

Det er ulike temaer for hvert treff, og på det første treffet var det penklær, ikke galla direkte, men lang kjole og overdreven pynting. Bruden visste ikke om dette selvfølgelig, så hun stilte i "vanlige" klær.

Alle brudepikene hadde selvfølgelig "kroasasjer", som jeg ikke aner hvordan man staver - fritt laget av undertegnede av binders, en fake plante fra pytt og panne og en gummistrikk:-).
Alle brudepikene, og bruden selv, har fått utdelt et tre hver med masse rosa og røde lapper med ulike oppgaver de skal bidra med frem mot bryllupet, og jeg tør påstå vi er ganske god rute.

Kristine gjør jo mest, men nå om dagen er det Thea som har litt å holde seg opptatt med med å hjelpe til å lage invitasjoner. Og det er ikke hvioken som helst jobb, det skal velges papir, så Norway Designs besøkes jevnlig. Papiret skal skjæres og brettes, tekst skal passe inn i ulike formater, og plasseres sånn at det passer med brettene og med pyntet som skal settes på etterpå. Det blir kjempefint, men jeg ser at på dette området har jeg klare begrensinger, så jeg er fornøyd med at Thea har denne oppgaven!

Hun ser i grunnen ganske så fornøyd ut selv, her hun poserer med brudepuike Anette til venstre.

Som sagt var det Anette som hostet treff nummer tre, og da var antrekket Sporty, og hva man klarer å dra frem av relativt utdaterte og stygge treningsklær er utrolig. Thea har jo sin mor som tar vare på ALT som finnes, så hun kom i ett Jane Fonda/Fame type antrekk som krever et bilde, så jeg må trygle Anette om et fotografi!

På treff nummer to var det forresten pysj som var tema, et veldig behagelig gå-på-fest antrekk, kan jo spise masse uten at det strammer noe sted:-)

Må si jeg begynner å glede meg skikkelig til bryllup nå, når jeg liksom har sett kjolen, invitasjoner, gjesteliste, planer for vielsen osv:-) Og det verste er at det ikke er lenge til!

Idag skal bruden og jeg på bryllupskveld på Backe i Grensen, og jeg har aldri vært på sånt, så det gleder jeg meg til! Rapport følger....

Ingen kommentarer: