søndag 22. mars 2009

Litt om det nye huset!

Vi begynner å komme litt iorden, og iallefall kjøkkenet er nesten ferdig. Jeg synes det har blirr kjempefint, og jeg tro det er et rom vi kommer til å bruke masse!

Det har blitt lyst og koselig, og det er såpass god plass der at man kan drive med ulike ting samtidig. Som dere ser er det fortsatt en pappeske eller to der, og plasseringen av stolene bærer preg av av vi jobber der, men allikevel - her er kjøkkenet! Kunsten på veggen er det barna som har stått for, og vinen i vinstativet får iallefall ikke jeg gleden av å kose meg med på en god stund:-)


Her er et bilde fra guttas rom, med nye senger og nye hyller. Det er stas med eget rom, men også litt rørende at de synes det er litt trist å ikke sove sammen:-) De sitter ofte på kveldene sammen i en av sengene, og leser og prater og spiller spill. Tror det er sånne stunder både de og vi synes er koselig!

Når neste rom er mer ferdig kommer mer rapport:-)

1 kommentar:

AstridVU sa...

Yes, yes, yes - endelig noen bilder!!! :) Keep it coming! Og så fint det ser har blitt! Hvitt og fint, akkurat slik jeg liker det selv ;) Og jaggu fikk jeg ikke sneket meg til litt titting på Godings og enda mer av kjøkkenet når jeg så på bildet stort og så deg i vinduet :)

Men hva har skjedd med guttene deres?? Kjenner de jo nesten ikke igjen jo. Krøllene måtte jo komme, men kan ikke si jeg kan huske å ha sett noen av de med det tidligere? Og så mørkhåret? Nei, nå er det virkelig på tide med en date!!!

Ha en nydelig søndag, skjønne menneske!