fredag 27. mars 2009

Onsdagsgym

Denne onsdagen fant jeg ut at jeg skulle ta litt bilder av alle barna på gymen, men det ble litt mange å ta bilder av, så jeg endte med å ta bilder av de barna jeg aller helst ville ha bilde av!

For det første var det Emilie, som i mangel på sin mamma bare ville holde Goda i hånden:-) Hun var skikkelig Goda-dalt, og jeg elsker det! Hun løp og løp, runde på runde, og da jeg prøvde å snike henne unna de hinderne med lengst kø var det ikke snakk om. Og etter mange runder er det klart man blir sliten, og da var det bra det fantes vann og boller i bagen til Ann Helen!

Brødrene Rønnevig var også på gym, og forskjellen på de og mine barn er at de stopper opp og lar seg ta bilde av!

Så er de bra fotogene også da!






































Sebastian tok jeg egentlig bilde av menshan løp bortover, men det ble ikke så bra, så jeg ba han stoppe og se på meg til jeg sa fra - og akkurat det gjorde han!


Hvis dere lurer på om mine barn var der, så var de det, men de tok seg ikke tid til å stoppe opp....ikke engang da jeg spurte, og ikke engang med forslag om bestikkelser.....derfor måtte jeg ta bilder av dem uten at de visste det, og tatt i betraktning deres tempo ble det ikke verdens fineste bilder, men det er nå iallfall bilder!
Her er Herman og Philip i ferd med å bytte tau, mens Fredrik er i farta med tauene.

Som alltid er de alle kledd i fotball drakter:-)

Det er ikke så farlig hva de har under eller over, om draktene passer sammen eller ikke, det er det at det er drakter som betyr noe. Siden august har Fredrik og Herman gått i bukser i bhg EN gang, resten av dagene er det fotballdrakt.......hjelp.

Ingen kommentarer: