fredag 13. mars 2009

Et hjem for oss (iallefall igår)!

Nå tror dere kanskje dette innlegget handler om flyttingen, men neida - som dere kanskje kjenner igjen: Et hjem for oss - et hjem for deg!

Ja, det er snakk om Hotel Cæsar, hvor jeg tilbrakte noen timer igår ettermiddag:-)
Som en del av utdrikningslaget til Kristine hadde vi (brudepikene) og Marianne (brudens søster, og Cathrine Hove i Cæsar) ordnet det sånn at Kristine skulle være med i en Cæsar episode:-)
Kristine visste ingenting, bortsett fra at jeg skulle hente henne på jobb, og at hun måtte kle seg litt sånn Oslo-vest-gå-på-byen-klær.
Hun ble hentet, vi plukket opp Linda (hun måtte være med fordi hun kan ALT om Cæsar og drømmer om å flytte inn der;-)) og Kristine fikk bind for øynene.....hun fikk ikke se igjen før vi satt i en rød plysj sofa i resepsjonen på hotellet, og der stod Marianne, og bruden fikk vite at hun skulle spille inn en scene med sin søster, MED replikker og greier!
Vi fikk omvisning på hotellet, vi fikk lunsj (ikke på cleo, men dog....)Linda skaffet seg signerte bilder av alle stjernene, det ble sminke og hårstyling på skuespilleren vår, det ble avslapning i Mariannes private garderobe og vi ble litt star-strucked et par ganger der, selv om vi selv mener vi holdt maska ganske bra!
Selve innspillingen gikk strålende, prøver, tekniske prøver, opptak og liksom opptak og det ene med det andre - en dag med helt nye opplevelser - skikkelig kult! Vi var høyt oppe etterpå, og skulle nok tatt oss en liten fest, men det får vi ta igjen, selv stjerneskuespillere, agenter og personlige assistenter har et privat liv de må skjøtte om....

Bilder følger, men flyttingen gjør at jeg er nettløs hjemme om dagen, så det kommer når det kommer!

Er det noen som ønsker autografer eller ytterligere informasjon om Kristine kan de bare kontakte meg, så skal jeg stå for videreformidling av ønsker.

1 kommentar:

Westby sa...

Utrolig morsomt, gav virkelig mersmak. Tusen takk til dere som orget dette, gleder meg til å se meg selv på tv i august (tror jeg :-) )