mandag 4. mai 2009

Et lite knekk og jeg var vekk....

Fiffig overskrift....er det mulig. Vel liker jeg å rime, men...ser jo til min store forskrekkelse at det eren uke siden jeg skrev sist, og det fikk meg til å tenke på hva jeg egnetlig har gjort denne uka, og vet dere-jeg har ikke noe svar.....detvil si - jeg har ikke gjort noe! Jo-litt, da, men ikke noe spesielt.....forrige tirsdag skulle jeg sette meg inn i bilen, og knekk sa det, og ryggen slo seg vrang igjen. Omdetvarmitt forsøk på å hoftevrikke meg inn i bilen i den trange plassen mellom garasjeveggen og setet vites ikke, ei heller om det er rygg, hofte eller bekken som har løsnet eller festet, men vondt var det og vondt er det....og når jeg blir liggende rett ut uten muligheten til å gjøre noe som helst blir jeg i dårlig humør, og da får jeg heller ikke lyst til å gjøre noe:-) Faktisk ikke blogge engang, så jeg har iallefall fått konkludert med at for meg er bloggen en lystbetont aktivitet jeg bedriver når jeg er i godt humør og føler at det jeg og familien har opplevd de siste dagene er verdt å skrive om! Det betyr at de fem siste dagene i vannrett stilling i sofaen ikke er verdt å fortelle om....for min del iallefall....men at jeg er inmobil betyr ikke at gutta er det, så for å gjøre kort prosess om hva de har gjort: fotball. Tenk det - mine barn har bedrevet tiden med fotball, ikke til å tro....torsdag ettermiddag- fotball i hagen, fredag- fotball på Røa på formiddagen og kamp på kvelden, lørdag var det fotball i hagen og på Røa, søndag var det trening på formiddagen og på ettermiddagen var Geir og Herman på Stabæk-Lyn, og Fredrik var på VIF-Start. Ingen av dem var videre fornøyde med resultatene, men heldigvis er ikke det så farlig.....Fredrik er jo medgangssupporter og ble Start-fan forresten, og Herman loppet sin far for penger til både pølse og sjokolade, så da var hans mål med utflukten reddet.....

Forresten så har vi hatt Nico på besøk, på overnatting fra fredag til lørdag, og det ser ut til at ekteskapet mellom Herman og gjesten vår er på bedringens vei:-) De var riktig så gode venner, delte faktisk opptil flere leker, og oppførte seg hyggelig mot hverandre....og idag etter barnehagen fortalte Herman at han hadde lekt bare med Nico hele dagen,og hatt han helt for seg selv, så det varmer et godahjerte....så får vi håpe de forblir gode venner, selv om det selvfølgelig er lov å bli lei av hverandre innimellom!

Nå er det mandag kveld, sitter ute(!) og skriver og tenker at våren er her og nyter det.....selv om jeg husker snøværet 17.mai ifjor....denne uka får nok bein å gå på den også, med Geir til Bergen imorgen, gym onsdag, trening/dugnad i bhg/kveldsmøte torsdag, endelig fredag, og så lørdag Holmenkollstafett og øl med jobben (ok, brus til meg da....og ikke løping....), 40-års dag til Even om kvelden før Geir drar til Stavanger søndag....puh....skal nok blogge om det ene og det andre, men hvis det blir stille fra min kant så skjønner dere hvorfor.....hvis dere trenger noe å kose dere med, noen søte bilder å se på og innlegg som er morsomme, informative og koselige kan dere lese på Astrids blogg som det er link til her på siden; I just had to tell you so....hvis du vil ha inside info om fotball- les Siris blogg....og hvis du lurer på noe fra min side må du gjerne spørre!

1 kommentar:

AstridVU sa...

Jeg blir så glad hver gang jeg ser du har skrevet, Goda! :) Morsomt å følge den lille gjengen deres og jeg håper virkelig bloggingen forsetter etter at fotballspiller nr 3 melder sin ankomst.

Forresten - vond rygg og likevel så mange planer denne uken? Det er rett før jeg beordrer husmorferie på deg på landet, altså på Nesodden! Så får Geir (evt besteforeldre) ta seg av gutta, så kan vi ta oss av deg. Jeg har kjøpt druer, juice og litt blader i dag, så det er bare å komme. Du skal få solseng å ligge på og jeg har flere barnearbeidere jeg kan lure til å løpe ærend for deg.

Massevis av god bedring til deg og jeg håper VIRKELIG vi sees snart!

...og takk for den skjønneste anbefalingen ever! :)