fredag 22. mai 2009

Personalsamling på Tjøme

Mandag 18.mai var det klart for årets personalsamling i NIF, og iår var det Rica Havna Hotel på Tjøme som var "åstedet". Det var et fint sted, hyggelige kolleger, bra program og god mat, så jeg må vel si meg fornøyd med dagene! Det var lagt opp til endel aktiviteter i Base Camp rett utenfor hotellet, med klatring og rappellering, bueskyting, luftgeværskyting, fleip eller fakta konkurranse og muntlig eksamen. Jeg skal ikke skryte, men det blå laget, hvor jeg tilfeldigvis var med, vant hele konkurransen - og da blir det jo ekstra gøy! Den store overraskelsen var at lørdag kveld hadde ledelsen leid inn Heine Totland til å holde en egen konsert for oss, og det var utrolig bra! Bra stemme og bra show, og bra valg av sanger - skikkelig sing-a-long sanger som traff et kollegium høyt oppe på overraskende mye fri rødvin rett i hjertet!

Hverdagen kom kjapt igjen da samlingen var over, men etter bare en dag på jobb var det plutselig fri på torsdag igjen - Så den mandagsfølelsen jeg hadde på onsdag ble til lørdagsfølelse på torsdag, og idag er det fredag og jeg har vært på jobb med mandagsfølelse, og så er det liksom lørdag imorgen....hjelp!!!

Ingen kommentarer: