mandag 11. mai 2009

Mandag ettermiddag....

Idag etter jobb skjedde det liksom så mye, og da fant jeg ut at jeg skulle ta med meg telefonen og gå meg en liten runde og ta bilder av det vi har gjort....

Fredrik og Herman var med Geir på trening, og dermed fikk jeg hentet den nye barnevognen vår på posten.

Jeg fikk skrudd den sammen og lært meg finessene, og jeg kan ikke annet enn å si meg veldig fornøyd! Denne vognen er altså mitt alibi for at jeg skal jogge mye ute, og ikke gå inn å trene....vi får se,men vognen er iallefall fin!

Jeg rakk også å hente et nytt lite avlastningsbord jeg kjøpte på loppemarked på lørdag, og det har jeg nå plassert mellom de to nye stolene våre. Må si meg fornøyd med dette også! Planen er å pusse litt på det og gjøre det hakket lysere, men jeg synes det er koselig sånn det er nå også. Og med tanke på at jeg betalte hele 50 kroner for det synes jeg det er veeeldig fint!
Og da jeg først var igang fant jeg frem den gamle krakken jeg arvet av mommo, og fikk plassert den i gangen, så får vi se om denskal bli stående der eller ikke....det er veldig hyggelig å se igjen disse møblene jeg har vokst opp med, og merker at denne krakken, sammen med skatollet, skal få sentrale plasser i huset i mange, mange år!


Da guttene kom hjem fra trening spiste vi middag sammen, og det skjer jo omtrent engang hver 14 dag, så det var hyggelig. Etter det var det tid for fotballkamp i hagen, herrepresentert ved de tre pappaene Jan Erik, Hans Jørn og Geir, og alle gutta; Herman, Fredrik, Snorre og Joakim. Det ble kamp, straffekonk og "rompestraffer". Herlig med sånne naboer! Jeg vardommer, og fikk følge kampen fra terrassen, og da fikk jeg knipset det som har skjedd der ute i helgen også:-)
Plutselig har vi fått blå blomster i blomster-kassen, og jeg synes det var fint der de vokste opp blant denne granbarlignende busken som jeg sikkert skulle kunnet navnet på....På andre siden av busken har gressløken blomstret også, til små og stores glede....Herman går faktisk å knasker på gressløk, det synes jeg er ganske festlig!

Jeg fikk også satt frem blomsterpottene mine, jeg vet ikke helt hvorfor,men jeg er så glad i disse to pottene! Synes fargene er så fine og sommerlige, og liker dem bare godt! Så da delerjeg det meddere, litt farger og litt blomster kan jo aldri bli feil:-)
























Ingen kommentarer: