mandag 4. mai 2009

Forresten - resultat av stolkampen.....


....jeg har jo ikke formidlet siste kapittel av kampen om stoler.....men her kan dere se resultatet og bestemme selv hvem som vant....
Nå har vi fått inn et teppe og lagt på et pledd og litt sånn, så det ser litt hyggeligere ut.....ok - stolene er helt greie...de er ikke FOR store, de er i et fint og koselig stoff, og de har fin farge. Det var de punktene jeg "vant" på. Resten vant Geir.....så nå satser jeg på at jeg vinner sofa-valget 2009:-)
En ting som iallefall den yngste halvdel av familien synes er bra er at når de voksne har en go'-stol hver blir det mer plass de barna i sofaen, og det vet de å utnytte! Det er, om mulig, enda mer hopping og stuping i sofaen enn før, og de koser seg glugg ihjel! Bildet viser dagens "ta på pysj"-sekvens, som inneholdt alt annet enn å ta på pysj, blant annet Tarzan-i-underbuksa-kiling....her ser det faktisk ut som de litt glad i hverandre også - noe jeg virkelig tror de er, men ikke viser så ofte på denne måten.....
Forresten er det West og Thea som prøver stolene, og de er faktisk gode å sitte i:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Bø! her sitter jeg og googler noe helt annet - og puff...der var du :) Artig artig. Kunne ikke dy meg, vet du - måtte skrive en kommentar også....

Godt du vant litt i fht stolene. Hvordan går det forresten med den sofa`n?

Tjolahoppsa!
Tonje:)