søndag 10. mai 2009

En helg jeg aldri skal glemme!


Det er nemlig flere grunner til å jeg har vært litt slapp på blogging den siste tiden- det har vært mye å tenke på, og på lørdag var det endelig tid for vårens store begivenhet for min del:

KRISTINES UTDRIKNINGSLAG!

Jeg skal være forlver for henne når hun gifter seg med Espen 8. august, og siden i februar og spesielt de to siste ukene har det vært mye planlegging, hemmelighetskremmerier, innkjøp, latter, gode ideer og beslutninger. Jeg tar meg selv i å sitte og le og smile for meg selv når jeg sitter her og tenker på ideene og gjennomføringen - og må takke Thea, Linda, Marianne og Anette for at de har hjulpet til med alt mulig, og alle andre deltakere for at de kom og gjorde denne dagen utrolig bra og morsom! Og ikke minst må man vel si takk til Kristine for å ha vært i knallform, godt humør, bydd på seg selv, tatt utfordringene, showet og bare vært verdens beste og enkleste venninne å lage et utdrikningslag for! Du var og er helt utrolig fantastisk morsom!

For å ta kortversjonen av dagen ble hun hentet klokka 08.00, jeg med smil om munnen og hun med "nå kødder du". Herlig!

Hun hadde fire rebuser foran seg som tok henne til Røabanen for å gjenskape hennes mange sportslige talenter og høydepunkter, og butterfly svømming med innlagte pustepauser og RS med rollerblades var nok kanskje høydepunktene:-)

Nummer to hadde mål på Røakrysset, hvor det "tilfeldigvis" var markedsdag, og hun måtte selge kaffe og boller.

Tredje post var på Hovseterklubben hvor hun hadde skate-show og ikledd VIF drakt og annet supporter utstyr måtte hun fremføre et knippe VIF-sanger.

Siste post var Voksen skole, hvor hun på loppemarkedet der fikk ulike oppgaver som hun løste med glans! Hun måtte blant annet finne antrekk til dagen; et aktivitetsantrekk og et antrekk til kvelden. Pengene hun skulle bruke hadde hun tjent på de foregående postene. Hun var helt utrolig effektiv, og fikk vist at hun har god smak - veldig bra!

Lunsj hos moren til Linda, busstur til Sørkedalen hvos det ventet lagkonkurranser på Elveli gård. Pølsefest og dusj på Røabanen før detvar fest hos Thea, med ilagt filmvisning, intervju med Espen og fremførelse av egenproduserte sanger fra oppgavene på Elveli.

En herlig gjeng med 21 feststemte jenter, en brud som var i toppslag, masse hjelpsomme mennesker, en bra mengde konsumert alkohol og 17 timer med fest og moro gjorde denne dagen veldig bra - og sett i lys av formen til trioen Thea, Linda og bruden selv i tolv tiden i formiddag tror jeg jeg sier meg fornøyd med gjennomføringen:-)

TAKK TIL ALLE SOM VAR MED - TUSEN TAKK FOR HERLIG INNSATS!

Bilder følger, men i og med at undertegnede låste seg ute og først kom seg inn i huset søndag kveld klokka 22.15, er alt litt forsinket.....:-)

1 kommentar:

AstridVU sa...

Flinke, flinke Godingsen - som lager så bra kalas!!! :) Jeg er mektig imponert, men det vet du kanskje allerede?