mandag 27. april 2009

Sesongåpning For Støttestrømpene

Skarru værre vil du værre Røa-Rype!?!? Ja - for alltid!

Idag ble sesongen for 7-er laget blåst igang, med kamp mot Jutul på Røabanen. Det var overraskende mange spillere, 11 totalt, og nesten like mange på sidelinja for å heie - iallefall hvis alle de gravide teller to:-)

Jeg ser jo utfra lagets hjemmeside og gjestebok at jeg er en Whale, og et mer passende uttrykk for hvordan jeg føler meg tror jeg ikke jeg kan komme på selv engang.....

Men vi som møtte opp for å heie fikk jammen valuta for ja, ikke pengene for det var jo gratis, men vi fikk valuta for oppmøtet, for spillerne vartet opp med festfotball og 9-0 seier! Hurra! Dette lover bra for resten av sesongen, og det fristet iallefall meg til å ta turen neste hjemmekamp også!

Nå skulle jeg selvfølgelig kunne komme med et mer detaljert referat over hvem som scoret osv, men desverre - her kommer jeg til kort.....men jeg husker at jeg så Siw score, Hilde score, Thea score, jeg så at Linda brente av et skudd som jeg håpet skulle gå inn, men keeperen var i veien.....tror jeg så Caro lage mål også forresten! Beklager til de jeg ikke så, eller om jeg så feil.....

Alt i alt en brakamp, iallefall til å være sesongens første, og i tillegg på grus! Så takk til spillerne for god underholdning, takk til mine co-whales Ida, Kristin og Nina som gjorde at jeg ikke følte meg så ensom, takk til her-boops-are-ok-Klausen som kom og viste frem lille Thea - og dermed hva vi andre har å glede oss til!
Bildet her er fra ifjor, men det var det jeg fant.....Her er Linda,Nielsen, Hilde, Caro, Nina, Siw, Kristin, Thea og Rikke.

Heia Røa!

1 kommentar:

HR23 sa...

Åååååå, dere var så søte i fjor - og jommen er dere ikke søte i år også - hvaler eller gullfisk. Bare så søøøøøte (-: