mandag 27. april 2009

Også En Liten Skrytehistorie Eller Hva Man Kan Kalle Det

Bak dette bildet er det en liten historie: i juni ifjor var jeg og gutta med i Fjellmaraton på Beito. Det er ikke så flott som det høres ut - jeg løp fjellgeita som er ti km i terreng, men gutta løp Fjelltassen - som er 800 meter på veien med mål midt i sentrum på Beito.
Mamma var med oss, og mommo og Fredrik løp avgårde i full fart da startskuddet gikk. Så var det Herman og jeg som skulle løpe sammen. Men Herman er en liten historie i seg selv, og langs veien fant han både løvetann,mark og her på bildet- en marihøne.....og det er jo mye viktigere enn å komme i mål! Så mens jeg ventet på han og alle løp forbi og fra oss kom journalisten fra lokalavisen Valdresgluggen og tok dette bildet av oss. Jeg hadde helt glemt det og helt ærlig ikke tenkt på det før vi gikk inn i butikken på Beito i påsken, og på en diger plakat med reklame for årets arrangement var dette bildet ett av noen de viste frem!
Det er vel lov å være litt stolt av det naturinteresserte barnet sitt da?


Ingen kommentarer: