fredag 24. april 2009

.....som jeg sa!

....så er det fredag før jeg har fått med meg at uka har begynt.....nå har riktignok denne uka vært veldig travel, men allikevel! Nå er det plutselig helg igjen, og jeg tar meg selv i å sitte her og prøve å søke frem en god oppskrift på noe digg mat vi kan ha ikveld....men kjenner jeg meg selv rett ender det nok med at vi lager en pizza og benker oss ned foran norske talenter:-)

Vi har en helg foran oss med noen praktiske gjøremål på programmet, men ikke så veldig mye, og det er i grunnen veldig deilig! Det er til og med kampfri for jentene, så i det store og hele skal alle være sammen. Hvis dette gode været fortsetter kunne jeg tenkt meg en tur i skogen, denne tiden av året er jo helt fantastisk, så vi får se!

Når jeg ser ut og kjenner på temperaturen lurer jeg på om vi skal invitere noen til grilling ikveld, må jo starte sesongen snart!

God helg!

1 kommentar:

Thea sa...

Der tok du feil gitt...i kveld blir det grillings på terrassen i den deilige nye hagen, med god mat, god drikke og gode venner.