tirsdag 14. april 2009

Nå er vi invitert......

Det nærmer seg sommer med stormskritt, og denne sommeren blir en spesiell sommer for vår del. To ting jeg gleder meg voldsomt til - baby, og Kristines bryllup.

Babyen viser sterkere og sterkere og oftere og oftere at det er en kicker inni her, og det at det er tre måneder igjen gjør at jeg tenker at dette har gått ganske fort i grunnen! Og den siste tiden frem mot fødselen kommer sikkert til å gå fort den også - forberedelser til bryllup og annet som skjer i den forbindelse, avslutte jobben for et år, Fredrik ferdig i barnehagen, sommerplanlegging, lage klart hjemme til baby - for å nevne noe.....

Siden jeg er bitt av denne blogge-basillen har jeg opprettet en blogg til brudeparet -
http://espenkristinesant.blogspot.com/

så hvis det er noen som vil se bilder og følge med på ferden mot 8. august så er det der det skjer!

så med denne overskriften mente jeg altså at nå er invitasjonene sendt ut, og vi har fått vår i posten, og for hver sånn ting som skjer er det ett hakk nærmere bryllup!

Ingen kommentarer: