mandag 9. november 2009

Med blanke ark? :-)

Nå føler jeg liksom at jeg skal begynne litt med blanke ark, og ta med selv litt i nakken og restarte både hodet og bloggingen min:-)
Det har gått lang tid siden sist, det har skjedd masse ting, og hvorfor det akkurat ble idag jag fant ut at jeg skal begynne på nytt aner jeg ikke, men det spiller vel heller ingen rolle.

En grunn kan være at fotballsesongen til Geir er slutt, det vil si, nå er han på vei til Perm, som er byen som er inngangsporten til Sibir, den ligger i foten av Uralfjellene, og idag er det "bare" minus 21 grader der....og der, av alle steder, skal de spille returkamp i 8-dels finalen i Europacupen. Ofte er jeg litt misunnelig på turene hans, og ofte har jge lyst til å være med, men denne turen er jeg faktisk glad for å få slippe!

Jeg får jo tross alt en uke alene hjemme med tre barn, en dåp på søndag å forberede, og ett barn med influensa, så jeg føler igjen jeg vant det lotteriet;-)

Når jeg først har tatt opp dette med fotballen får jeg vel benytte anledningen til å gratulere Geir og alle jentene med seier i serie og cup, The double for annet år på rad, jeg er imponert og stolt!
Ikke tvil om at de jobber hardt for disse resultatene! Jeg er ofte litt frustert på fotballen og all tiden familien vår bruker på den, men det betaler seg når man opplever sånn som vi har gjort de to siste helgene! For de som måtte være interessert er det masse mer tekst og bilder fra bevigenhetene på www.dynamitegirls.no . Hvis noen skulle ønske seg en sånn gulljakke som Geir har på seg også, så kan jeg nok klare å snike den ut av skapet hans og selge den billig til den første som melder seg.....:-)

Tror ikke jeg skal skrive så mye om denne kampen og all fotballen vår, det kan ta mye tid og mye plass, og i midten av november pleier jeg å være litt lei, da har vi holdt på i 10,5 måneder og vi trenger en pause.....men jeg kan oppsummere det med at det har vært en fantastisk sesong som har tatt mye tid, det har gitt masse gode opplevelser i hverdagen, og så er det godt at det nå er over på fredag.....

Så da går jeg over til å mimre litt om annet som har skjedd hos oss den siste tiden, og kanskje dele noen tanker med dere om svineinfluensa, trebarnsmorrollen og annet:-)

1 kommentar:

AstridVU sa...

JABBA DABBA FUCKINGS DOOOOOO! Du er tilbake :)