mandag 30. november 2009

Julekalender

Jeg trodde jeg lå bedre an enn det jeg gjør med kalenderen! Trodde jeg hadde 42 av 48 gaver i boks, men det viser seg at jeg har falt for mine egne tellefeil....jeg har 34 i boks, så det er jo ikek halvgærent, men allikevel....når jeg nå sitter her og skal pakke inn og ordne irriterer det meg, og skaper litt ubalanse i mine mentale forberedelser til julen og adventstiden....men det er jo ikke verre enn at jeg skal klare å rette opp i dem ganske fort....
Jeg må si denne adventstiden har kommet litt brått på meg, jeg har ikke hengt opp krans på døre, ikke lys i busken utenfor, ikke engang adventsstake har jeg funnet frem, og når jeg nå ramser opp får jeg dårligere og dårligere samvittighet, så jeg gidder ikke fortsette - jeg kan oppsummere med at jeg ikke har gjort noen verdensting! Og neste punkt på agendaen er da at jeg har sinnsykt mye å gjøre de neste dagene, men det er jo bare kose-ting, da....:-)
Så da begynner jeg NÅ, med innpakking av kalendergaver, og erklærer med det samme julen 2009 for IGANG! Kos dere alle sammen!

3 kommentarer:

mraimis sa...

here more info

http://gobylink.com/?id=99545

Villblomsten sa...

Hei :-)
Jeg pakker 96 små gaver til kalenderen :-)
og hadde som du bommet på antall jeg hadde klart ...
tror jeg skal begynner på neste års kalendergaver med en gang ..
hihi :-)

boweiz sa...

thank you for sharing.