onsdag 9. september 2009

Velkommen Lille My....

Min venninne Susanne, mamma til mine to skjønne fadderbarm Oscar og Anna, har kjøpt hund, og bare se på denne lille skjønne krabaten!
Susanne kjøpte den uten at barna visste det, og jeg kan tenke meg at de to ble utroooolig glade, de elsker dyr og er veldig omsorgsfulle!
Lille My har fått eget bur og alt annet en liten valp skal ha, og hun holder sin matmor våken om natten meldes det om......
Hvis noen lurer på hvilken rase denne hunden er, så er det en Basset har jeg nå lært. Lille My har en fetter som heter Salto, som bor her i Møllefaret hvor vi bor, så vi kan se for oss hvordan My vil se ut om en stund, og det er faktisk veldig søte og morsomme hunder! Og det er ikke værst til å komme fra meg som er ganske så engelsk setter-spora......
Jeg tror My skal bli en slags føljetong her hos meg, så kan vi følge henne etterosm hun vokser:-)

2 kommentarer:

Thea sa...

Ok...My er søt hun assa, men nå er jeg klar for noe nytt å se på denne siden. Kommer det noe snart, eller?

Thea sa...

Still waiting for something new...please :-)