mandag 2. februar 2009

MÅ jeg skrive hva jeg tror jeg er flink til?

Astrid har gitt meg en utfordring, som jeg da må ta....og det er en sånn utfordring jeg ikke liker så godt, fordi jeg rett og slett ikke vet hva jeg liksom er ordentlig flink til....men hvis jeg tenker etter så er vi jo alle flinke til veldig mye, sånne hverdagslige ting som vi gjør om igjen og om igjen uten å tenke på det, og som vi stadig blir flinkere til uten å tenke på det heller.

Men jeg skal nevne tre ting:

1. Ringe til venner uten nødvendigvis å ha noe annet å si enn hei
2. Være mamma på min måte for mine barn
3. Få gjort mange ting raskt og effektivt (når jeg må)

Ja, jeg tror jeg lander på de tre....sender utfordringen videre, men nå har jo ikke jeg så mange bloggevenner, så jeg får utfordre Siri! Og kanskje noen som er innom og leser, som kan skriveen kommentar med sine gode egenskaper? Mamma? Henrik? Kom igjen!

6 kommentarer:

AstridVU sa...

Hehe - se, du klarte det skikkelig bra jo, Godings! Det var det jeg visste. Og var det ikke til og med bittelitt deilig? :)

Goda, eller Kathrine om du vil:-) sa...

Astrid - jo det var litt deilig....når jeg først kom igang...og jeg kunne nok skrevet opp et par ting til, men det synes jeg kanskje var litt på kanten:-)
Man skal nok minne seg selv på sånne ting innimellom. Forresdten likte jeg godt ditt ene punkt om å være flink til å glede seg til ting - er ikke det bra? Det skal jeg bli flinkere til!

HR23 sa...

Det er jo kjemplett - kunne fyllt opp hele bloggen her jeg - Tenkte heller å hjelpe deg litt. Usselig tre du hadde kommet på.
* Glad og vennlig overfor venner
* Gjestfri
* Ærlig.... jeg liker det
* De neste 4 er på utseende så de får du heller få på sms (-:

Thea sa...

* Snill
* Målrettet OG med den enda bedre egenskapen av at du har stor gjennomføringsevne.
* Veldig omtenksom ovenfor venner og familie
* Effektiv (tror du er øverst på listen over folk jeg kjenner her..)
* Gjestfri
* Pen
* Lojal...du er alltid der når det trengs om det er en liten eller stor ting.
* ...og som Nicolay sier 'Jeg er gla' i deg, jeg, Goda'. Så det merkes fra både store og små hvor mye positivt det er å si om deg.

Goda, eller Kathrine om du vil:-) sa...

Hei.Nåer jeg flau og glad på en gang...takk for alle fine ord....egentlig mente jeg at dere skulle si hva dere selv er flinke til, så da utfordrer jeg dere igjen, og hvis dere ikke kommer på noe skal jeg jammen hjelpe dere!

AstridVU sa...

Hehe - du er en luring du, Goda! Der fikk du jo utvidet listen din over flinkingting ganske så mye mer. Og for en liste...

(Og jeg skriver selvfølgelig under på ALT sammen!)