mandag 9. februar 2009

Alle gode ting er tre!

Bare en kjapptur innom her for å fortelle om dagens store begivenheter:-)
Nina kom hjem fra 15 uker i Afrika, og det var godt å få henne hjem igjen. Hun så ut som en gudinne - det bruneste jeg har sett i mitt liv, solbleket hår og like blid som alltid. Fredrik og Herman fikk "Nina-krefter"med en gang, og løp, hoppet, ropte, lo, danset og gjorde seg til fra vi kom til vi dro igjen!

Mamma hadde laget lammestek til oss, og det var jammen godt med litt ordentlig mat på en mandag!

Så var det den store dagen med ultralyd, og jeg var spent - mest fordi jeg ikke har kjent noe liv enda. Jeg var ellers ganske rolig-følte at det var som det skulle, og jeg var sikker på at det var en lillebror der inne. Og mammaers magefølelse stemmer jo ofte - det er en liten og frisk og rask guttebass, og det føles så rett og riktig for oss!

Det var som Fredrik sa:
Mamma, da blir vi fire mot en, da!Så på søndager når du sier at vi skal gå på tur i skogen så sier bare vi at vi vil spille fotball isteden, og da blir det fotball vet du:-)
Han har vel rett!

Så nå begynner navnevalget - men vi har god tid på å bestemme oss:-)
Etter dagens VM-gull til Aksel Lund Svindal kunne jeg kalt han Aksel eller Lund eller Svindal for den saks skyld, men det er jo en annen historie!

God natt!

2 kommentarer:

AstridVU sa...

Fredrik, Herman og Svindal! Naturligere blir det ikke... :) Det heier jeg på! Og som kjent, Svindal vinner jo, så...

Thea sa...

Støtter Svindal jeg også...

Fredrik, Herman og Sivert, da?