fredag 6. februar 2009

Smokke update:-)

Nå har Hermans smokkefrie tilværelse bare vart i ett døgn, men jeg skal bare fortelle at det første døgnet har vært en suksess!

Han sovnet uten smokk etter bare ett gråteforsøk, og sov helt til klokken fem. Da kom han inn til meg og lurte på om han bare kunne få låne en smokk en liten stund.....jeg sa nei, han sa jo, jeg sa nei, han sa jooooooo-vær så snill, og jeg sa nei, du er fire år og har sluttet med smokk. Da la han seg i min seng, stjal min dyne og sov til syv:-)

Så nå er jeg spent på de neste nettene, men jeg synes iallefall vi hadde en god start!

6 kommentarer:

Thea sa...

Leste dette innlegget høyt for Nicolay i kveld og da sa han at han heller ikke skulle ha smukk. Han skulle faktisk aldri mer bruke smukk. Yeah, right!
Han har nå lagt seg for 5 minutter siden...

To be continued.

Thea sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Thea sa...

Håper ingen av oss opplever et barn med abstinens smerter - et helvet i skriking, feber, smerter i alle ledd og ukontrolerte bevegelser. Jeg opplever det nå fordi jeg hindrer han tilgang til det vanedannene stoffet kalt "Smokk". Hadde det vært et normalt narkotisk stoff skulle jeg klart å se han gå igjennom et helvete - men er det verdt det for en smokk?

AstridVU sa...

Gratulerer med smokkeslutt, Godings :) (og lykke til videre med prosjektet, Thea!)

Og ikke minst; Gratulerer med stooore, fine Hermangutten!!! Beklager at det ikke har kommet en lyd fra meg tidligere, men you know - tusen unnskyldninger, ingen gode nok.

...kanskje en liten overraskelse i posten kan hjelpe på karma-kontoen min igjen? :)

Og sist, men slettes ikke minst; GRATULERER som fantastisk MAMMA, Godings!!! Håper du får en strålende dag med dine to sjarmtroll og at mannen duller og daller med deg :)

Thea sa...

Det forrige innlegget om absinenser er by the way skrevet av Henrik... ser han bruker min konto....

To netter nå og to morgener som starter 05.15... Det var den helgen :-)

AstridVU sa...

Pssst Godings; Jeg har nå oppdaget at din gave er sendt til den andre vinnere og motsatt, men det var kun kortet som var bittelitt forskjellig, så for å lese ditt kort: http://merkeligemourie.blogspot.com - hehehe :) Sånn kan det gå når man lar mannfolk gå på posten!