torsdag 12. februar 2009

Klar for jentetur!

I helgen er det klart for den årlige jenteturen, og som alltid er det hemmelig hvor vi skal. Komiteen vet selvfølgelig hvor ferden går, men ingen andre. I år blir vi 11 stykker, det er Klausen og Sommern som desverre ikke skal være med. Klausen har allikevel vært med å planlegge - så takk til henne for innsatsen!

De andre årene har vi være utenlands, men i år har vi bestemt oss for en lavbudsjettur, sånn at vi kan dra på skikkelig tur neste år. Med andre ord er det ganske sikkert vi skal innenlands, og vi skal på fjellet - vi skal ha med langrennski, base i snøen klær, bikini og skjørt, slalombriller men ikke slalomski, frisk pust, og så sånne andre ting som hører til vinter; lue, votter osv.

Gjengen som skal dra har spilt fotball sammen i alle år, og å si at vi er en gjeng med konkurransemennesker ville vært et understatement. Den siste uka har det vært en herlig mailutveksling der vi har psyket hverandre opp og ned, og de som etterhvert har blirr litt nervøse for egen og andres fysiske form har presentert den ene herlig dårlige unnskyldningen etter den andre. Det er på grensen til å tro at vi ikke kommer til å få det så hyggelig, men vi gjør det altså!

Gleder meg mest til å være sammen med alle jentene, det er så lenge siden vi har vært samlet og dagene og ukene flyr avgårde uten at vi rekker å treffes. Alle da, mener jeg:-)

Vi er selvfølgelig delt opp i lag, lag 1 reiser klokka ni og lag 2 klokka ett, så vi på lag en vinner iallefall konkurranen om å komme først frem. Får vi håpe. Marte kommer fra andre kanten av landet, og når man velger å ikke reise i følge med andre må man danne sitt eget lag. Så Marte - Lykke til i helgen. skulle ikke forundre meg om du vant både utfordringene og banketten(e).

Lag 1 består at Linda, Ida, Susanne, West og meg, og med hånden på hjertet er det, på papiret, et sterkt lag. Vi har alt - Idas fornuft, Lindas humor, Susannes kreativitet, Kristines utholdenhet og så meg.

Fyldig rapport følger etter helgen!!

2 kommentarer:

AstridVU sa...

GOD TUR Godings - jeg gleder meg til rapport! Dere kommer garantert til å få en fantastisk tur og jeg må si jeg synes dere har vært flinke og tatt hensyn til finanskrisen midt oppi alt dette og drar på en lavpristur. Sosialt av dere.

Thea sa...

Jeg er lei for å si det, men jeg er redd Team kl 13 gruser dere 'earlybirds' i morgen.
To veltrente og tidligere landslagsspillere med til tider usympatisk konkurranseinnstinkt, en psykolog som vet hvordan å motivere laget til det yttereste i enhver oppgave, en arkitekt som kan planlegge og sette sammen et perfekt resultat og meg....dette kan vi jo ikke tape :-) Hi, hi.
Må innrømme at dere er et godt lag dere også, men sorry....
Moro blir det nok uansett vær, vind, konkurranser eller ikke.
I glær mæ...

Sees i morgo utpå kvellinga.