onsdag 4. februar 2009

Jeg vant!

Hvilken barnslig god følelse:-)
Astrid har hatt en konkurranse gående på sin bloggom hvem som klarte å ta bilde av counteren hennes, og treffe nærmest nr. 10 000. Hele uken har jeg fulgt nøye med, og spesielt igår kveld og idag - da var det virkelig spenning i stua!

Det som motiverte meg i denne konkurransen var at Astrid lovet å sendeen gave i posten til den som vant, og jeg tenkte som så at uansett hva som detter nedi postkassen, så er det bare veldig hyggelig. Og Astrid - du kan godt sende et postkort, bare du skriver like hyggelig som du alltid gjør! Julekortene fra fam. Valen-Utvik er noe av det hyggeligste som finnes, det er mye skrift, det er personlig og det er en sånn lystig tone i dem - ren fornøyelse!

I de kommende linjer skal jeg røpe hvor barnslig jeg er, og dere vil få se beviser for at jeg virkelig gikk inn for å vinne dette.



































































Historien er sånn at de første bildene tok jeg i går kveld, og fulgte med og var innom med jevne mellomrom. Til slutt, nærmere halv ett i natt måtte jeg legge meg....da jeg kom på jobben logget jeg på med en gang, og det var da 9997......da gikk jeg fra kontor til kontor og ba alle gå innom siden, til jeg omsider hadde 10 000 blinkende foran meg! Kanskje litt sleipt, men jeg fikk reklamert foe Astrids koselige blogg til flere kolleger, og jeg synes det hele var en morsom og hyggelig greie!
Så da var jo gleden ekstra stor da jeg vant, riktignok en delt førsteplass, men det er bare hyggelig å dele gleden! Så takk for inititativet, Astrid! You made my day!

2 kommentarer:

AstridVU sa...

Skjønne, gode Goda!!! Nå fikk du meg både til å fnise og le høyt (bare tanken på deg løpende rundt fra kontor til kontor, tvinge kollegaer til å kaste bort dyrbar arbeidstid på slikt tullball...) og til å få noen tårer i øynene. Tenk at du setter sånn pris på kort fra oss? Sååå koselig å høre!!! Tipper du får en dobbel dose heretter...

Og bare så du vet det skal jeg gå på gaveshopping i morgen! Noe spes du ønsker deg?

Veldig glad i deg!

Goda, eller Kathrine om du vil:-) sa...

Hallo! Nei, ikke noe spes, bare noe som detter ned i postkassen med mitt navn på, og så skal det hlest ikke inneholde det det vanligvis gjør: en gul og hvit lapp med masse tall og noen ekle krav om at jeg må kvitte meg med større eller mindre beløp av min halvtomme konto:-) Men samtidig er jeg villig til å betale for gode overraskelser, så dette er helt og holdent opp til deg!