lørdag 24. januar 2009

Velkommen til Siris corner!

Det ser ut til at det er blitt en trend å blogge i familien Nordby, så nå tipser jeg dere alle om å titte innom Siri's blogg!

Titlene på våre blogger avslører familiens intense, kanskje noe snevre, men lidenskapelige interessefelt.....men vi står for det, gjør vi ikke?

Forskjellen på mitt og Siris utgangspunkt er at Siri er utøveren og den som kan fortelle om store begivenheter og "achievements" både her hjemme og i det store utland, mens jeg heller tar hjemmebanen, men jeg tør å påstå at begge deler er morsomt, slitsomt, spennende, utfordrende, og vel verdt de krefter og den tid man legger ned i arbeidet!

Foruten å være en av norges beste fotballspillere med VM, EM og OL deltakelse på samvittigheten er Siri også en kul, snill, litt streng, deltakende tante for Fredrik og Herman - og senest idag har hun tatt dem med på Stabæk-IFK Gøteborg på nye Telenor Arena - og utstyrt dem med hver sin superkule Stabæk-hettejakke!!!!
Skal legge ut et bilde av dem når de fikk dem på seg for første gang.....ekte "idrettsglede"!!

Siri er kul tante, og for å understreke det har hun lært Erik, vår felles nevø, på to år, og si: "tante Siji æj tul". Hver gang han ser henne! Veldig bra jobba begge to!


3 kommentarer:

AstridVU sa...

Det er klart den bloggen må følges, det kan jo hende bilder av den delen av Nordby-klanen jeg kjenner dukker opp, som ikke ville sluppet igjennom din sensur på din blogg, Godings ;)

(Men du kan kanskje tipse henne om at jeg ikke får rss-feeden hennes til å funke...)

God helg, riking? :)

siri sa...

Har vel vært endel fotball oppigjennom våre liv ja Goda. Kan ikke akkurat skyve det under en stol. Nå prøver jeg forøvrige og utvide horisonten....ser på håndballkamp. Moro det og gitt;) Men blir nok endel fotballprat....ihvertfall etterhvert når vi nærmer oss seriestart osv.Hehe....vil jo forresten si at din prestasjon med å oppdra to så fete nevøer som Herman og Fredrik overgår alt annet! Er ganske fersk i faget merker jeg, Astrid....for rss feeder? gulp. ?????????????????

AstridVU sa...

Siri; Hehe :) RSS feeder er det som gjør at det går an å abonnere på en blogg. Dvs at man kan gå inn på f.eks. www.google.com/reader, legge inn din bloggadresse (med rss-adressen) og så får man en varsling der hver gang du legger ut et nytt innlegg. I stedet for å klikke seg innom alle linkene man har til blogger man ønsker å følge. Veldig anbefalverdig altså :) Ser du har et RSS-symbol på bloggen din, men jeg får altså beskjed om at det er en feil der når jeg ønsker å legge deg til listen min.