torsdag 22. januar 2009

House update!

For dere som faktisk leser bloggen min er jo dette old news, men vi har solgt huset:-)

Budrunden tirsdag og onsdag resulterte i at vi solgte 150 000 over takst, og vi er storfornøyde! Aller mest med å være ferdig med denne prosessen,og å slippe å ha dette hengende over oss. Mankan si hva man vil, men det er en sånn ting man går og tenker på, uten liksom å tenke på det!

Så nå begynner vi å planlegge innredning og interiør i det nye huset, og det er jo morsomt! Det er ikke så altfor mye store prosjekter, selv om Geir har ytret ønske om å flytte et par vegger og sånn,men han har jo dilla på å flytte vegger og snekre, så vi får se hva vi ender på.
Uansett skal vi male endel, så vi får det lyst og fint, og så må vi lage noen lure og gode ideer på barnerommene.

Jeg skal begynne å se etter en kul tapet å ha på en vegg i stuen, også skal jeg tegne prototypen på barnesenger som jeg har planer om å snekre, og såskal jeg "plyndre" Home & Cottage, en interiørbutikk jeg tror er åpnet for meg. Ikke for min lommebok, men for meg.

Så ditgårturen så snart denne influensaen finner seg et annet sted å oppholde seg enn i min kropp. Det virker som den trives her, etter seks dager trives den likså godt som dag 1. Jeg blir surere og surere, men slik humørsyke ser heller ikke ut til å plage influensaen, så jeg blir liggende. Kan ikke skrive så mye om det, blir så inni hampen gretten av det.

Vel, nå skal jeg se omjeg kan bla frem noen bilder fra julen, ser jo på innleggene her at det ikke er mye bilder og det er jo kjedelig!

Ingen kommentarer: