tirsdag 27. januar 2009

Bare en liten nyhet til Astrid....men alle kan lese!

Se hva jeg fant på forsiden til dagbladet.no:

http://www.dagbladet.no/2009/01/27/nyheter/navn/statistikk/ssb/4561217/

Dere er jammen forut for deres tid hva kommer til fine navn:-)

Og hvis du leser hele artikkelen, så kommer det jammen en omtale om Noah også - så her var dere virkelig tidlig ute!

Finner ikke Fredrik eller Herman på disse listene......men nå er vi litt sidrumpa, da, så det stemmer vel bra med virkeligheten:-)

Kommentar: nå i ettertid, det vil si etter lunsj, har jeg sjekket listene, og på landslistene er ingen av våre gutters navn blant de 20 mest populære, i Oslo ligger Fredrik og Herman på 17 og 18 plass. På Akershus listene er de ikke med blant de 20 mest populære.....vet ikke hva jeg skal synes om dette i grunnen.

Det som også er, er at ingen av de navnene vi har streifet innom i jakten på navn til nummer tre heller er på listene!

Så da kan dere lure.....!

1 kommentar:

AstridVU sa...

Så kjekt at du leser nyhetene for meg, Goda - kan vi ha det som en fast avtale? Et lite resyme, skal vi si innen kl 12 hver dag? :)

(en liten kommentar til saken ligger på min blogg)

Og ja, veeeldig spent på deres navnalternativer! Fortelle? Ha avstemning på bloggen kanskje? JA!