torsdag 22. januar 2009

Noen vinterbilder:-)

Jeg skrøt kanskje litt av at det skulle komme så mange nye bilder, for de jeg har er bare fra mobil. Alle andre, og det er mange, er på mitt nye kamera, som jeg ikke helt har lært meg enda....men når jeg har det, da skal jeg diske opp med både filmer og bilder! Imens får de som vil og gidder se på disse skryte bildene av guttene....






Dette bildet er fra sesongens første tur på skøyter på Røa, eller kanskje andre:-) Fredrik er utrolig ivrig på alt som har med aktivitet og særlig ballspill å gjøre, og var ikke sen med å finne seg en bandykølle og en, et mål ogen å spille med, så var han igang!









Dette bildet er fra Beito i julen, og bare for å ha sagt det: sånt vær hadde vi hele jula! Herman slapp seg på slalomski, og kjører alene! Er han ikke søt? Veldig morsomt, og veldig kult å se hvor stolt han er over å klare selv, og å klare det samme for Fredrik!
















Igjen er det Herman det er bilde av, og hans første egne skjær på skøyter! Han er ivrig når han tror ingen ser på, men med en gang han skjønner han er "in the spotlight" legger eller setter han seg ned og skal iallefall ikke vise hva han kan. Men- han kan, iallefall når han vil!













Så var det Fredrik på ski, og hans første deltakelse i skirenn. Det var ordentlig slalomrenn på Beito, med tidtaking og greier, og han var ordentlig flink! Fikk til og med premie, en cap og et gavekort på en stor pizza på Peppes på Beito, så etter en dag i bakken spanderte han middag på familien sin på Peppes! Det er gutten sin det! Nå begynner han å bli innbringende, litt før skjema, men det gjør ingenting!
bildet er tatt når han venter på annen omgang, og han synes det var litt tullete med to runder, når man hadde kjørt alle portene riktig i første omgang:-) Og iallefall når det var bikkjekaldtå vente på å få kjøre! Men han fullførte til stolt jubel fra foreldre og besteforeldre:-)

Ingen kommentarer: