tirsdag 20. januar 2009

Baby update

Dette er en kopi av det som står på barnimagen.com om babyen vår, hvis det skulle være av interesse:

I dag er det tirsdag 20. januar. Du går nå i 16. svangerskapsuke og har 173 dager (25 uker) til termin mandag 13. juli 2009.

Din svangerskapsuke: 16

Babyen er 14 centimeter lang og veier 105 gram. Ultralyd screening, som er helt frivillig, foretas mellom uke 16 og 18. Det er på dette utviklingstrinnet at fostrene er likest i utviklingen, og det er derfor lettere å sette en riktig termin ved hjelp av ultralyd.

For å supplere kan jeg fortelle at jeg ikke kjenner noe enda, men regner med at det er rett rundt hjørnet! formen er fin, sett bort fra influensa og bekkenløsning, jeg er god og rund og klarer ikke slutte med sjokoladespisingen som egentlig var en juleaktivitet!

Må si jeg synes det er lenge til juli, men jeg tror tiden kommer til å gå fort bare vi får unna januar og den nevnte influensaen!

Forresten er det lov å komme med navneforslag! Kan vel si såpass mye at noe sånn Märtha/Ari navn er heeelt i andre enden av hva vi vil ha......skal helst passe til Fredrik og Herman, så da er det bare å sende inn! Kanskje vankerdet en premie til den som foreslår det navnet vi velger!

Lykke til!