tirsdag 30. juni 2009

BØ!

Skvatt du? Er innom her på snarvisitt, det har seg nemlig slik at både jeg og pc'en ikke tåler denne varmen så godt, så vi har konka ut....dermed er jeg uten blogg, uten nett og facebook og alt, og er isolert i min lille verden som i stor grad dreier seg om hvordan jeg skal håndtere denne digre magen til enhver tid....
For de som måtte være interesserte kan jeg i kortversjon fortelle at de siste dagene har bestått av bading. og bading. og bading. og en tur på ikea. og bading.
Fredrik har siste uke i barnehagen EVER - rart å tenke på! Herman våkner stadig til liv, og viser nye sider av seg selv - han har STERKE meninger! Petter romsterer i sitt lille univers, og vi blir mer og mer nysgjerrige på hvem denne lille krabaten er. to uker igjen nå, helt uvirkelig!
Ellers er det ingen ferieplaner, men når man bor i Oslo og har skog, skjærgård og badebekk rett utenfor døra er det i grunnen ikke så farlig! Det er halvannen uke igjen til Geir har fotballfri, og jeg gleder meg til ettermiddager der vi er to, det er mye med to utenfor og en inne i magen i 32,2 grader som vi målte idag.....
men dere - god sommer til dere - lover å komme sterkere tilbake her etterhvert:-)

3 kommentarer:

AstridVU sa...

Hehe - ja, skvatt jeg, men det var en go'skvatting da :) Godt å høre at alt er bra med deg og dine, at du får badet og at Geir snart har fri! Heia sommer, heia din fødsel snart og heia babyer!!! Gleder meg!!!

Elisabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Elisabeth sa...

Gratulerer med den lille gutten :) Håper alt er bra med deg - gleder meg til å se ham i vogn på sidelinja under en syverkamp! :D Klem fra Nielsen