torsdag 27. august 2009

Jippi - ny pc!

Og hvor begynner man? Ser til min store forferdelse at det er er to måneder siden jeg har vært inne på denne bloggen, og grunnen(e) til det er mange, men hovedgrunnen er jo at vi ikke har hatt pc! Det vil si - vi har hatt pc, men den er 10 år gammel og så treg at hvis jeg satt den på om morgenen var den kanskje koblet seg til nettet når jeg kom hjem fra jobb.....men idag har jeg vært på jobben og fått installert denne flunkende nye maskinen, og nå er den til og med på nett hjemme, og jeg er tilbake! Deilig! til og med tastene på maskinen er så gode at de føles myke og glatte når man skriver på dem - for en fryd! Føler nesten jeg blir flinkere til å skrive på maskin med ny pc - nesten så kan skryte på meg touch, men det ville være å strekke den litt langt.....

Det som ikke er så deilig er at det er så mange hull i bloggen....det har skjedd veldig mye på de to månedene, og for å ta en oppsummering:

1. Den 13. juli ble Petter født:-) Selvfølgelig sommerens store høydepunkt, og både selve fødselen og alt som følger med å få en liten tass og et nytt familiemedlem har tatt masse tid!

2. Petters dramatiske start på livet - og alle de tusen tankene man gjør seg......

3. Sommeren som aldri var her

4. Fredrik og Hermans rare opplevelse av å få en lillebror

5. Tur til Langedrag

6. Danmarkstur

7. Tur til verdens beste barselsted: Tjøme hos Frederik og Pia

8. Da gutta gikk til Bitihorn, og Petters første tur til Beito

9. Fredriks skolestart

10. Kristine og Espens bryllup

11. Hermans sjalusi

12. Hverdagen

13. Hermans første svømmetak

14. Fredriks dansekursdebut

15. .....og ellers endel tanker etter min noe beskjedne, men enn så reelle, erfaring som trebarnsmor....

Så, som sagt -hvor begynner jeg?

2 kommentarer:

Thea sa...

Jippi, det sier jeg også. Nå har jeg virkelig savnet bloggen.

AstridVU sa...

Oh.

My.

God.

Er det virkelig sant? Ser jeg det jeg ser? ENDELIG!!! Det var rett før jeg sendte en pce til deg med xpress levering, sånn at jeg fikk litt oppdateringer innimellom :) Godt å ha deg tilbake med andre ord!

Og, ja hvor begynner du? Synes du har laget deg en strålende agenda som du bare kan pløye deg gjennom jeg - du har sikkert ikke noe annet å gjøre eller hur? hehe

Nei, nå har du oppsummert - og så håper jeg det kommer et innlegg om hvor bra og fint og rart og morsomt og tøft og koselig du og dine har det akkurat nå.

Mange klemmer herfra uansett utfall :)