torsdag 11. juni 2009

Den spede begynnelse....

Jeg har MYE igjen å ordne før jeg og huset er klare for en baby....for et par dager siden fikk jeg sortert endel babytøy som mamma har tatt med seg hjem for vasking/stryking/sortering, og så har jeg kjøpt inn noen små ting så jeg iallefall skal føle at jeg har gjort noe...og noe har vi fått - tøy fra en av gutta på barnegymen, skinn fra Westby og så har vi fått en pumpe og en badekåpe i retur fra Ida.

Men- innkjøpene så langt:

Vaskekluter


............................................smekker..........







Salver og kremer...........................................................smokker og flasker.......












..............og så det litt "hyggeligere":
en ball - guttene fikk en sånn hver på Ikea for en tid tilbake, og da måtte vi jo kjøpe en til Petter også:-)
en stor tre-P: Fredrik og Herman har hver sin store forbokstav på sitt rom, så vi kunne ikke være noe dårligere.....
også den lange, myke hunden som gutta valgte sammen som velkomst-gave til lillebroren sin:-)
Vi mangler fortsatt endel, men dette er da en begynnelse!

1 kommentar:

AstridVU sa...

Åååå guri - tenk at du er der nå, som jeg husker så godt at jeg var før Linnea kom. Og nå har swoooosh tiden flytt, Linnea stabber rundt, "skravler" og rocker til Rybak-cden. Hjelp, tiden flyr alt for fort!!! Kos deg med forberedelsene!!! Og ta livet med ro, pust med magen og sett deg ned og nyt øyeblikkene innimellom! KLEM