torsdag 11. juni 2009

Nedtellingen har begynt:-)

Imorgen er det fredag, og da betyr at jeg har én uke igjen på jobb.....herregud, en eneste uke, jeg begynner å skjønne at jeg faktisk skal være hjemme ett helt år, og til og med kanskje lenger, og at det kommer en baby, og at vi blir fem osv....Jeg tar det innover meg, og jeg må si jeg gleder meg mer og mer!

De sistte dagene har vært litt rare, etter jeg måtte på Bærum for ekstra kontroll, mistanke om svangerskapsforgiftning, masse prøver, beordret hjem på sofaen, ny kontroll idag - og det ser veldig bra ut:) Må love å hvile og ikke stresse, ny kontroll mandag, men ikke så bekymret idag som på tirsdag. Jeg var egentlig aldri så bekymret, men det er gir deg en litt guffen følelse når noen som skal kunne noe om sier at dette er alvor og her må vi trå varsomt.....så selv omjeg følte meg i god form hadde jeg en liten "venn" som satt på den ene skulderen og sa at "det KAN være noe-pass på". Rar greie.

Det ble altså ikke noe Island-tur, men dagen har nå gått allikeveøl, med kontroll, litt jobbing, litt formiddags-TV, og så kom ettermiddagen og kvelden, og som vanlig var det fotballkamp i hagen:-). "Alle" er med og spiller, men noen finner sin egen måte å spille på, og det er kanskje ikke så overraskende for noen av dere at det er Herman som spiller for seg selv....så mens 7 nabobarn og to pappaer spilte fotballkamp, spilte Herman basket for seg selv i det ene hjørnet av hagen.....


Jeg har sagt det før og sier det igjen-han lever virkelig i sin egen verden, og av og til skulle jeg gjerne fått innpass der, bare for å oppleve hvordan han har det der. Men jeg tror han har det fint der, han er iallefall stor sett fornøyd!

Det er vel ikke stort mer å fortelle om denne dagen, men jeg tenkte jeg kunne legge ut et bilde av kjellerstuen vår etter den ble ferdig, er blitt koselig synes jeg. Og den er endleig begynt å bli brukt, det er filmer og spilling og noe innendørs fotball innimellom.....


1 kommentar:

AstridVU sa...

Så fantastisk idyllisk det er med den fotballen i hagen, Goda! Vi må bli kjent med noen nabobarn fortere enn svint ...og få en ordentlig hage. Men, jeg heier på Herman jeg - som spiller BASKET, fornuftige gutten! Hadde du ikke måtte tatt det med ro skulle jeg beordret deg ut til Nesodden på lørdag for å la han være med på streetbasket :)