mandag 22. juni 2009

Siste arbeidsdag.......:-)

Egentlig skulle overskriften på dette innlegget vært at "så var det mandag IGJEN", men jeg kommer liksom ikke unna at det er siste arbeidsdag idag før min permisjon, så da ble det sånn....

Til nå har jeg ryddet litt, spist mye kake, fått noen nytt tøy til sommeraktiviteten vår, fått sommergave fra NIF og det er vel det i grunnen!

Må si jeg ser frem til å være hjemme dette året, bli kjent med babyen, få litt mer tid til Fredrik og Herman, følge opp Skolebarnet mitt og se hvordan det påvirker Herman og ikke ha storebroren sin i nærheten til enhver tid. Det er selvfølgelig baby som er første "pri" og det aller mest spennende oppi dette, og forventningene og gledene og tankene og alt dette melder seg stadig i sterkere grad - uten at jeg styrer det selv, det er bare sånn vi er skrudd sammen tror jeg - at når det nærmer seg kommer disse underbevisste tankene snikende:-)

Litt vemodig er det jo at det er over ett år til jeg skal jobbe ordentlig igjen, det er mye på jobben jeg føler ansvar for og mange fine mennesker jeg kommer til å savne, men det er ikke så langt til Ekeberg at jeg ikke kan ta med meg unger og mas og ta en lunsj og en kaffe her innimellom:-)

2 kommentarer:

AstridVU sa...

Guri malla - tenk at det er tre uker til termin bare!!! Hjelpes, jeg synes tiden virkelig har flydd... Tenker masse på deg om dagen og når det går noen dager før jeg ser nye innlegg fra deg, så begynner hodet mitt og spinne litt ekstra rundt deg og magen din. Håper du får tre strålende uker nå med kosing, avslapping og forberedelser til bittelille skal ploppe ut :) KLEM

Anonym sa...

Tjolahoppsa
Kos deg! Kjempe hyggelig om du popper innom :) Hm...lurer på hvem jeg skal henge på kontoret til nå ... >:)
Klemklem