torsdag 18. desember 2008

Vi har visst kjøpt oss nytt hus!

For en merkelig dag! Den fortonet seg relativt normalt frem til klokka 15.40, og da bestemte vi oss for å legge inn et bud på nabohuset vårt, som har værttil salgs et par måneder. Ja, det er ikke nabohuset, en nesten-det ligger ca. 28 meter lenger bort i veien, og er bygget ut sånn at det er fire soverom, tv-stue nede og spiseplass på kjøkkenet. Og ikke minst - ekstra bodplass! Herlig! Fra vi la inn bud til vi fikk tilslaget gikk det uner 50 minutter, så vi fikk ikke mye tid til å tenke gjennom hva det er vi drev med.....det har vi derimot fått tenkt endel på nå i ettertid, men vi er bare fornøyde, og er sikre på at vi har gjort et godt kjøp! 300 000 under takst, og vi får akkurat det vi vil ha! Det at vi skal selge ligger jo å gnager litt i bakhoidet, men vi tror rentenedgang, nytt år og det at huset vi har er fint vil gjøre at det går greit...:-)
Men at vi skulle kjøpe oss et nytt sted å bo sånn på sparket hadde jeg aldri trodd! Men deter jo gøy å være litt gal iblant!
Jeg prøverfebrilsk å legge ut noem bilder, men det er noe med dokumentet som jeg ikke skjønner. HRMF!!! Og annonsen er tatt av finn, så ikke kan jeg vise dere den der heller....det betyr at dere får komme på besøk i stedet, og det er i grunnen en løsning jeg liker mye bedre!

3 kommentarer:

AstridVU sa...

Dere er jo bare kliiin kokos!!! :) Og så bra at det er flere enn oss som er crazy og skal selge i disse dager - jeg stoler fullt og fast på at det ordner seg snille piker som oss, eller hur? ;)

Men - jeg VIL ha link, jeg vil, jeg vil, jeg vil!!! Det er da alt for lenge vente med å se til dere flytter inn...

Spennende, spennende!

Goda, eller Kathrine om du vil:-) sa...

Ja, denne ganges aynes jeg også vi var klin kokos, men jeg tar det hele med strålende ro, jeg er sikker på at det ordner seg. nyttåt, ny optimisme, rentenedgang....dette går!
Linken,ja, det er verre,den er tatt av nett,men jeg kan sende deg prospekt på mail! Er det fortsatt mail2her adressen eller? Husker aldri sånt:-)

AstridVU sa...

Yeah, få på mail, det liker jeg. Ja - mail2her er riktig :) Vi fikk akkurat takst her hos oss, 2.9 så vi er fornøyd med det, men vi er jo ganske spente likevel... :)