fredag 19. desember 2008

Unnskyld, Henrik!

En av mine få, men veldig trofaste lesere - Min gode venn Henrik - har påpekt en feil i min blogg. Og det er på sin plass at man forteller sannheten, så jeg legger meg langflat og skal her fortelle den hele og fulle sannhet om hendelsen.
I ett tidligere innlegg, om vår siste tur på skøytebanen, forteller jeg at Herman gladelig tarsegen pause fra aktiviteten når Thea disker opp med hjemmebakte boller og Solrik. Thea er kona til Henrik, men hun var ikke engang medpå skøytebanen! Så sannheten er at det var Henrik som disket opp med bevertningen.....jeg tror kanskje det var Thea som hadde bakt bollene, men det vet jeg strengt tatt ingenting om. Så unnskyld Henrik, bollene var veldig gode, og jeg håper du disker opp en annen gang også:-)

2 kommentarer:

HR23 sa...

Helt undødvendig å rette - men om det er som du sier 4 lesere av denne flotte bloggen så er det jo viktig!!
Jeg sto opp 05.00 for å ha bollene kalre til barn og hustru sto opp så litt kred kan jeg få.......

Thea sa...

Saklig, Henrik - jeg løp etter deg med posen med boller og saft...
Så det var helt rett at jeg hadde disket opp, Goda, selv om jeg ikke var med. Henrik var kun brukt som transport av varene...det er jo noe det også, men.... :-)