torsdag 4. desember 2008

Sykest!

Etter Geir var syk forrige helg, var jo barnas tur mandag, og onsdag morgen var det jammen min tur. Og her ligger jeg jammen enda, med omgangsyke og hodepine, og jeg må bare dele med dere (dvs Astrid, Thea og mamma) at å kaste opp er det værste jeg vet.
Jeg har brukket bein, operert knær, født barn og det ene med det andre, og heller alt det samtidig enn omgangsyke. Jeg mener det, om enn ikke helt, så mener jeg det iallefall akkurat når jeg er midt i det.
Dette betyr at jeg ikke har vært på jobb, ikke vært på noen aktiviteter, ikke gjort noe annet enn å ligge på sofaen og sove og se på tv. Og da har jeg heller ikke så mye å fortelle om, og jeg tipper dere ikke er så lystne på å høre mer om den allerede omtalte omgangsyken:-)

Så da kan jeg heller fortelle dere om det jeg gikk glipp av i uka som gikk, og et par av de tingene er jeg faktisk veldig lei meg for. På onsdag skulle jeg på Edderkoppen å se "Sound of music". Det var min julegave til mine kusiner Ellinor og Agathe, og jeg gledet meg både til å se stykket og til å være sammen med jentene en kveld. Geir måtte ta med gutta alene på gym også, men det er ikke så farlig, men jeg vil ilksom være med hver gang allikevel! Det er så gøy å se på når gutta har det gøy....Men den gang ei....

Torsdag var det julebord med babysvømmingen, på den koselige lokale kafeen Tid på Røa. Men jeg fikk da ikke vært med på det. Håper jeg kan ta det igjen en gang, det er et utrolig koselig sted med veldig god mat!

Fredag fikk jeg ikke vært på unified, med jeg som har så mange flinke med-trenere trengte ikke bekymre meg så mye for det. Jeg får da forhåpentligvis med meg juleavslutningen denne fredagen istedet....

Lørdag var det avlsutningfest på Røa, med jentene og herrelaget, en tradisjon vi har hatt i 16-17 år. Jeg hadde min egen avslutnings"fest" hjemme mens Geir var på fest, og jeg håper jeg avsluttet sykdommen, for idag har jeg vært bedre, og det er så deilig! Har til og med vært ute en times tid og akt med barna, i det deiligste vintervær!

Helgen avsluttes med Geir og Fredrik på Cageball, og Herman og jeg på søndagsmiddag i Ankerveien. Jeg har lyst på mat for første gang siden tirsdag, så nå gjelder det bare å ikke bli for grådig!

God søndagskveld!

2 kommentarer:

Su sa...

Du tar feil, vi er faktisk fire som leser bloggen:)
(Jeg er bare litt mer til og fra enn de andre...)

Omgangssyke er ille, men heller åtte runder med omgangssyke enn å føde - AUU! Kanskje litt upedagogisk i og med at du har bolle i ovnen...

Goda, eller Kathrine om du vil:-) sa...

Susanne - jeg sa akkurat på jobben her at jeg heller føder og opererer knær enn å ha omgangsyke! Det er det værste jeg vet! Men nå er det heldigvis over:-)