torsdag 18. desember 2008

OK, så forteller jeg en hemmelighet!

Det er jo ikke akkurat noen hemmelighet lenger, men det har seg sånn at vi skal bli fem:-)
Tenk at det vokser en liten klump inni magen, og tenk at mine store, små gutter skal bli storebrødre! Tenk at det skal sitte tre små bak i bilen, og at det skal være tre i badekaret, tre rundt frokostbordet, tre barnesekker i gangen og tre stykker å susse på og klappe på hodet om kvelden!
Jeg gledermeg stort, men det er lenge til 13. juli, som er den terminen jeg har fått. Et halvt år, det virker lenge - men jeg tror vi skal få tiden til å gå!!
Jeg har vært på kontroll og sett ett bitte lite hjerte slå, og jeg har blitt god og rund, spiser ENORME mengder mat, er kvalm om kvelden og supertrøtt om morgenen. Men - det går fint! slitermed at jeg ikke kan trene så mye, men det må jeg bare finne meg i:-)
Så da er det sagt, og jeg tror det kommer til å bli litt mer skriving om denne lille på bloggen den nærmeste tiden!
Vi har fortalt guttene at de skal få en baby, og de lurte på hvor den er nå.....og det kunne jeg svare på. Hvordan kom dem inn dit, da? Jo - hør her.......og hvor kommer den ut? Da var det bare å fortelle om forskjellene på gutter og jenter, men det ble litt vanskelig å forstå, så jeg tok den enkleste versjonen - keisersnitt! Og det er jo sånn at det antageligvis blir et keisersnitt, så selv om forklaringen var en sleip snarvei var det ikke løgn!
Fredrik lurte på om ikke jeg kunne spise litt mer sånn at babyen vokser litt fortere sånn at den kan komme ut før - jeg elsker sånne logiske barnetankespørsmål!
Ja - det er altså uke 11 nå, så en slags nedtelling til andre trimester kan begynne!

2 kommentarer:

AstridVU sa...

Hihi - strålende at du forteller hemmeligheten, for jeg har litt problemer med å huske hvem av dere gravide piker som var hemmelig og hvem som ikke var :) Men nå er i alle fall alle katter ute av diverse sekker, så da er jo alt greit. Jeg gleder meg STORT til babyprat på bloggen og til denne vakre skapningen skal komme ut av magen så jeg kan snuse litt på han/henne :)

Goda, eller Kathrine om du vil:-) sa...

haha, her er alt offisielt, jeg er jo verdens dårligste til å holde på hemmeligheter, så dette var forløsende:-) Er det så mange andre som er gravide? Gleder meg til du kan fortelle hvem alle er!

og du- på en eller en annen kommentar her har jeg bedt deg(veldig pent:-)) om du kan lære meg dette tagge-på-bloggen....takk:-)