onsdag 29. oktober 2008

Testing, testing....


Det er vel litt sånn det kommer til å bli de første innleggene mine, at jeg må testedet ene og det andre:-) nå skal jeg se om jeg kan få lagt ut et bilde her:

Ja, det gikk visst fint. Jeg valgte da et bilde av vår gode venn Tomi, Henrik, (the father of my child,) og Geir -han ble nemlig litt gretten da jeg hadde lagt ut bilder av gutta og ikke han. Så her er han da. Henrik er jo ikke mitt barns far, men han er Fredrik fadder....Da Geir skulle presentere han for en amerikansk venn ble det da altså; "and this is Henrik, the father of my child". En søt historie:-)

1 kommentar:

AstridVU sa...

Det er den søteste historien ever :) Jeg skjønte ingenting i begynnelsen og lurte på om jeg måtte ta et lite kurs med deg i kommasetting, men så stemte det til slutt likevel. The father of my son... Jeg gliser for meg selv her jeg sitter!

PS: Bildene dine blir veldig små, også når man klikker på de, så hvis du ikke har ment det, så kan du hyle ut, så kan jeg hjelpe deg. Og dermed hjelpe meg til å få se mer detaljer på gutta dine blant annet :)