torsdag 30. oktober 2008

Dagen i dag....

....er vel morgendagen du drømte om i går eller noe sånt, og det håper jeg jo det skal bli.

Dagen begynte litt for sent, vi slumret litt for mange ganger, og det endte med stress påkledning og stressfrokost og stresstur til barnehagen, og endte med en time i kø....og da var det ikke noe vits i å stresse lenger, det går jo ikke noe fortere av den grunn!

Så hva drømte jeg da om igår? Kort fortalt at det ble en fin dag på jobb! Og det blior en lang arbeidsdag, etter min "vanlige" jobb skal jeg på min ekstrajobb som babysvømminginstruktør, og det er jo verdens koseligste jobb. skal gjennom 6 kurs med tilsammen 50 barn, og det er så mange skjønne unger, hyggelige foreldre og så mye glede! Nysgjerrig? Se http://www.babyswim.no/

Selvskryt er velskryt, og bildet i midten øverst på siden er min Herman, da han var litt under ett år....kult bilde! Barn er fantastiske under vann, de ser klokkeklart uten briller, og smiler og orienterer seg. Det er tydelig at de er i et kjent element!


1 kommentar:

AstridVU sa...

Så flink du er Godings! :) Er fantastisk glad for at du hopper inn i bloggverden du også, så kanskje jeg får fulgt med litt mer på deg og dine enn jeg klarer i hverdagen. Ang bildestørrelsen, så kommer det vel an på hva slags format du velger, og om du endrer størrelsen før du laster opp bildene. Gi lyd når du holder på med det, så skal jeg hjelpe deg jeg, vettu ;) Ha en nydelig dag!