onsdag 29. oktober 2008

Da setter jeg igang....

Det første innlegget.....og hva skal jeg skrive? Nå har jeg jobbet med å forstå oppsettet av denne kontoen, og jeg er på rett vei, men det gjenstår litt...!

Det som er spesielt med dagen idag er at den første snøen falt i natt, og det resulterte i en herlig morgen for gutta - de løp opp og ut og var over seg av glede! Selv om vi var på fjellet i helgen og fikk en liten vintersmakebit allerede da, var det stor stas!
Så idag når de skal hentes skal jeg ta med akebrett, da blir de nok fornøyde med hu mor:-)

Ha en fin dag så lenge, håper du tar en titt innom en annen gang også!

1 kommentar:

AstridVU sa...

Der ser man, allerede lærer jeg av små historier fra ditt liv. Min reaksjon når guttene ville ha med akebrett i barnehagen i dag, var nemlig "Fnis, det går jo ikke an!" - men det gjør jo selvfølgelig det. Tror jaggu de også nå skal hentes på akebrett, og jeg gleder meg til å se stjerner i øynene deres :) GRATTIS med blogg, Goda - jeg slenger deg på blogglisten min, så kanskje noen av mine lesere tar turen over på vestkanten til friskusvennene våre også. Hils gutta dine!